• תהליך העבודה

תהליך העבודה ב MPP Creative Thought הוא שונה וייחודי.

תהליך העבודה שלנו מונע מההבנה כי הדרך חשובה לא פחות ואולי אף יותר מהתוצאה. רבים אחרים יכולים לצור לכם מוצר אשר בסופו של דבר תהיו מרוצים ממנו. אך, האם הם יוכלו לעשות זאת בתהליך עבודה אשר שם אתכם והרצונות שלכם מעל הכל. תהליך עבודה המבטיח שלא רק תקבלו תוצאה מרהיבה שתהיו מרוצים ממנה, אלא גם תהיו מרוצים ותהנו מהדרך. אחרי צפיה בתהליכי עבודה שונים פיתחנו תהליך המבטיח שתהנו מהדרך, תראו את חזונכם קורם עור וגידים, תרגישו תמיד חלק מהתהליך ולא רק צופים מהצד והכי חשוב כשכולנו נהנים מעבודה התוצאה תגיע מהר יותר!

אז איך זה עובד?

לפני שמכירים

לא משנה איך נכיר, תראו מהר מאוד שאצלנו תהיה התנהלות מיוחדת. מהר מאוד תכירו את מנהל הפרוייקט שלכם וכבר מהשניה הראשונה תעבדו מולו ורק מולו. אצלנו אין אנשי שיווק ואז אנשי מכירות ואז מנהלי פרוייקט, אין מנהלי פרוייט בבניה, בעיצוב, בניהול רשתות. אצלנו יש רק אדם אחד המרכז את כל התארים הללו – מנהל הפרוייקט. כלומר, כבר מההתחלה תעבדו מול אדם אחד, לא משנה אילו שירותים נבצע עבורכם, אתם עובדים מול אדם אחד החל מהשלב הראשוני ביותר והלאה.

יתרון משמעותי נוסף של גישה זו, היא שתמיד תדעו עם מי אתם אמורים ליצור קשר, מנהל הפרוייקט שלכם. הוא גם יהיה זמין עבורכם בשעות הפעילות בכל אמצעי תקשורת בו תבחרו.

משהו קטן שאתם חייבים לדעת כבר מעכשיו, אנחנו לא רואים סיבה הגיונית שתבזבזו זמן יקר. לכן, כל הפגישות יערכו היכן שתבחרו ויהיה לכם הכי נוח.

חץ ימינה, חלק מתרשים זרימה
איור של שני אנשים לוחצים ידיים

פגישת ייעוץ והכרות

כמו שאמרנו אנחנו עובדים אחרת, אנחנו מרגישים שכל לקוח שלנו הוא חלק מהמשפחה שלנו. אם כך, השלב הראשון לפני שנוכל בכלל להציע לכם הצעת מחיר,  עלינו להכיר אתכם.

כאמור, פגישה זו תתנהל במקום בחירתכם. אליה, יגיעו מנהל הפרוייקט איתו קבעתם את הפגישה (אשר מעתה, ישמש כאיש הקשר שלכם אצלנו) ומנהל מחלקת UX/UI שלנו.

בשלב הראשון,  נשב יחד ונחליט אילו שירותים שלנו אתם צריכים, נקבע יעדים, נבנה את תהליך עבודה ונסמן ביומן תאריכים לכל שלב בדרך הארוכה שלנו יחד.

בשלב השני, נאפיין יחד כל מוצר ושירות אותם נספק לכם. נבחן את המטרות והנראות של כל אחד מהם, של כל חלק בכל עמוד ומסך. האפיון כולל כמובן גם UX/UI ואפיון גרפי לכל עמוד.

חשוב שתדעו כבר עכשיו:

  • לפגישת הייעוץ אין הגבלת זמן, נשב איתכם עד שנסיים לעבור על כל הפרטים הקטנים. המטרה היא שבסוף הפגישה לא ישארו לכם סימני שאלה או נושאים שלא עברנו עליהם.
  • עלות פגישת הייעוץ היא 500 שקלים.
  • התשלום הוא במעמד הפגישה.
  • עלות הפגישה לא תלויה בחתימה על חוזה עבודה.
  • במידה ויחתם החוזה, הסכום יקוזז מהמחיר הסופי. (קבלה על התשלום תשלח למייל עד יום עסקים אחד לאחר הפגישה)

חץ שמאלה, חלק מתרשים זרימה

הצעת המחיר

עד 3 ימי עסקים מיום העסקים העוקב ליום הפגישה, תקבלו ממנהל הפרוייקט שלכם למייל, מספר קבצים:

  1. קובץ וורד עם סיכום הפגישה.
  2. קובץ וורד עם אפיון מלא (כאמור כולל סרטוטים) עבור כל מוצר.
  3. הצעת מחיר מלאה עבור כל השירותים שתקבלו מאיתנו.
  4. חוזה עבודה (החוזה הינו חלק מקובץ הצעת המחיר).

המייל ילווה בשיחת טלפון בו מנהל הפרוייקט יוודא כי אכן כל הקבצים התקבלו. מכן הכדור בידיים שלכם, יש לכם שבעה ימים לעבור על הקבצים ולחתום על החוזה.
במידה וישנה בעיה, זה השלב בו עליכם לעדכן אותנו בכך.

שימו לב!
הצעת המחיר תקפה לשבעה ימים בלבד. לאחר מכן, יתכנו שינויים במחירים או בהנחות אם נתנו בהצעת המחיר המקורית.

איור של מסמכים עומדים
חץ ימינה, חלק מתרשים זרימה
איור של כפתור הפעלה

תחילת העבודה

אחרי אישור ההצעה וקבלת התשלום הראשון, נתחיל לעבוד.

מנהל הפרוייקט שלכם, שכאמור איתו דיברתם מהיום הראשון, יצור אתכם קשר תוך יומיים מקבלת התשלום הראשון ויעבור אתכם על סיכום פגישת האפיון. יחד תבדקו שאכן הדברים עדכניים, במידה וישנם שינויים* תקבעו אותם בשלב זה; תקבעו יעדים לכל חלק ושלב בתהליך ויאללה שיהיה לנו בהצלחה!

* יתכן ושינויים מסויימים ידרשו בתוספת תשלום, מנהל הפרוייקט יעדכן אתכם על כך במהלך השיחה.

חץ שמאלה, חלק מתרשים זרימה

מה קורה אחר כך?

זהו! החל מהשלב הזה אתם בידיים של מנהל הפרוייקט שלכם. כל פרוייקט ייחודי ונבדל האחד המשני. ולכן תהליך העבודה גם הוא ייחודי לכל פרוייקט. השלב הבא בתהליך הוא בהתאם למה שסיכמתם עם מנהל הפרוייקט שלכם.

איור של חצוצרה

אז… שנכיר?

איור של טלפון המקשר לחיוג למסםק הטלפון של החברה                054-9135005

איור של מעטלה, המקשר אל כתובת המייל של החברה          office@mpp.co.il

איור של וואטסאפ                054-9135005


נגישות